tisdag 30 mars 2010

Greklandsresa bokad!

Entrén utanför Mathias mosters hus


Hej på er!

Hoppas ni njuter av den strålande vårsolen som skiner.

Jag och lillprinsen har varit inne nu i två dagar och jag börjar snart krypa på väggarna här hemma. Inatt hade vi en helt hemsk natt och vår lilla skatt höll oss vakna i många timmar, han skulle titta på fåglar i fönstret och var arg som ett bi så fort vi lade oss i sängen igen...till slut somnade han med en flaska välling, puh! Noah känns i alla fall piggare och har ingen feber idag och det är det absolut viktigaste :)

Igår bokade jag sommarens årliga semester i Grekland! Noah & Mathias (med familj) åker ner en vecka innan mig och jag och hans syster gör sällskap och möter upp de andra för en 9 dagar lång och härlig sol- och badsemester på Pathmos, längtar!!!

Apropå något helt annat vill jag också passa på att gratulera våra fina vänner Fia & Andreas som väntar smått i september, såå mysigt :)

Simma lugnt!

Inga kommentarer: