söndag 19 oktober 2008

Lantluft!

Helgen gick fort som alltid, igår var jag och Noah och fikade med Nanna i Västermalmsgallerian, sen åkte vi till Mathias syrra som bor på en hästgård på Ekerö (och ja, jag blev väldigt sugen på att svinga mig upp i sadeln). Det var helt underbart väder och vi njöt av att vara ute i den otroligt vackra miljön (både jag och M blev faktiskt sugna på att köpa ett litet torp och flytta dit :-)) Sen bjöds vi på trerätters middag med löjromstoast, ugnsbakad kyckling och äppelpaj och glass, mmm. Noah sov som en prins i allas famnar lagom tills vi kom hem, då skrek han i två timmar medan jag och M var dödströtta. Dessvärre har det fortsatt även idag, vi börjar nästan undra om det är kolik (?)...det känns väldigt tungt.

Idag har vi hunnit med en 3-timmars tur på stan för att handla ett North Face regnställ till mig och käkat lunch på ett mysigt café så nu kan jag och lillhjärtat ut och hajka även när regnet öser ner!

Nu har jag kokat anisté som vi ska testa att ge lillen för hans mage, håll tummarna för att det funkar och för att vi får sova inatt!

Kram

1 kommentar:

Lina sa...

Åh din stackare, hoppas att lillkillen inte har för mycket magknip, måste vara jättejobbigt för alla tre när det skriks! Ska bli så mysigt att få träffa honom (och dej!!) om en månad ungefär! Ta hand om er och KRAM!