fredag 17 oktober 2008

Första träffen med mammagruppen!


Idag när jag kom till BVC var det en hel hop med mammor som var samlade i lekrummet, det visade sig att det var mammagrupp för alla bebisar födda i september men jag hade inte blivit kallad:-( Jag skulle tydligen komma i en annan mammagrupp visade det sig då det redan var 13-14 i denna men jag vill ju såklart komma igång och träffa lite morsor med små bebbar redan nu så jag frågade om jag inte kunde få hänga med i den här gruppen istället! Så, idag har jag varit på min första mammagrupp, superkul och skönt att finally få lite mer socialt liv! Vi har redan bokat in en träff i Vasaparken nu på onsdag och sen är ambitionen att vi ska ses en gång i veckan för att fika, snacka och promenera:-)
Carl Noah Lars hann också med att vägas idag; 4705 gram visade vågen!
Idag har jag även hunnit köpa en ny mössa, det blev en grovt stickad variant i en gammelrosa färg, jättefin! Nu har min andra älskling kommit hem (och just däckat i soffan med Noah sovandes på bröstet)så snart blir det fredagsmys!

Inga kommentarer: