fredag 17 oktober 2008

Kaos...

Igårkväll kom Fia & Fia förbi för att få se Noah och jag hade sett fram emot en jättemysig kväll eftersom det var längesen vi träffades. Men vår lilla prins var inte alls upplagd för besök utan grät och grät helt hysteriskt så till slut var både han och jag helt genomsvettiga och Mathias fick lägga vår lilla älskling i vagnen och ta ut honom på en prommis (puh!)...han somnade efter bara några minuter och jag fick en stund av sitta ner och snicksnacka. Noah fick en superfin och gosig ljus/isblå overall av Fiorna (och farbröderna müstasch) som vi snart ska inviga och jag fick fina vita gladiolus som en försenad födelsedagspresent (hur vackra som helst här hemma)!

Om några timmar ska vi iväg till BVC för vägning... För en vecka sen vägde vår lilla knubbis 4400 gram (3190 gr när han föddes). Efter det blir det lite shopping på stan!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill önska dig en underbar helg snäckan!
Hälsa dina prinsar från mig!!
Puss och Kram

Anonym sa...

Åh, det var så mysigt att träffa er i torsdags. Er lilla son är verkligen fantastiskt söt:)Ser redan fram emot nästa gång vi ses!
Kram på er från Fia Brun