måndag 17 mars 2008

Paket!

I fredags fick jag en avi på posten, det stod "litet paket att hämta ut"...hmm, jag blev såklart supernyfiken men fick bärga mig till lördagsmorgonen när posten öppnade igen. I paketet (som jag öppnade på stående fot i butiken..hihi) låg det ett fint kort och två jättefina och lantliga vita hjärtan i tyg, det ena med vit spets och det andra lite mindre med vit spets och rostyg, båda med vita hängen i silkestråd. Det var söta och omtänksamma Lina som hade sytt dem själv och skickat ner i ett paket, snacka om att jag blev överraskad och överlycklig av presenten, tack tack tack snälla Lina, jag är fortfarande glad när jag tänker på dem och de ska få varsin hedersplats på landet nu i påsk när vi åker ut! Det är inte varje dag jag får ett paket skickat bara sådär, tänk vad lyckligt lottad jag är som har en sån go vän upp i norr!

Resten av helgen var lugn, jag lunchade med Oscar & Linda i lördags som berättade om deras bröllopsplaner och allt stök kring det och på kvällen åkte jag till Malin och kollade Melodifestivalen. I söndags åkte jag och mamma till landet och satte upp de nymålade fönstrena i glasverandan som mamma varit gullig och hjälpt mig med. Vi träffade också pappa som gick och lullade som vanligt, han är en nöjd och glad pensionär :-)

Oj nu snöar det utanför och det är dags för mig att knalla hemåt!

Stor kram & ha en underbar måndagskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt du är gumman!!
Ähh det var ju inget märkvärdigt alls.. hemma gjorda och allt..och dessutom med fula sömmar hihi!!

Men visst är det skoj att överraska med små saker ibland till söta vänner :)

Hoppas att du och lill-bullen mår bra!!

KRAMAR