lördag 2 oktober 2010

Födelsedagsmorgon!



Finaste buketten från kollegorna och sötaste kortet från Lina, tack raraste!


Godmorgon Vänner!

Världens vackraste morgon väcktes jag till idag av mina killar här hemma, när de smög upp vid sex var det fortfarande mörkt ute men jag fick som tur var sova en stund till innan jag "väcktes" med en frukostbricka, paket och ja-må-du-leeeeeeeeeeeva! :)

Det var en helt magisk morgon ute, dimman låg tät på vattnet, solen strilade och utanför fönstret seglade en luftballong förbi, så vackert!

Idag har jag en shoppingdag framför mig (medan grabbarna åker till syster och agerar flyttkarlar), sedan blir det brunch på Mornington Hotel med ett gäng gamla kollegor och efter det ska vi ha födelsedagsmiddag i Åkersberga hemma i syster och co´s nya hus. Mathias lagade världens godaste fiskgryta med saffran och vitt vin igår som vi ska bjuda på, mums!

Hoppas ni får en ljuvlig dag!

Kram!

Inga kommentarer: