tisdag 9 mars 2010

My favourite!

Bild lånad från Ica bokförlag

Allas vår mysfixare Ernst släpper en sommar-inspirerad bok i mitten av april, jag måste definitivt norpa ett ex!

För mig blev det vabb idag då familjen vaknade av att Noah kaskadkräktes över mitt täcke, stackars vår lilla älskling! All vätska har bara runnit rakt igenom så jag hoppas det snart vänder. Idag ska jag i alla fall bara ägna mig åt att pyssla om vår lille kille med massa kärlek och gos.

Tack söta Malin för alla tidningar som kom med posten igår, de kommer väl till pass nu :)

Ha en underbar dag och njut av våren som äntligen kommit till Sthlm, jihoo!

Kram!

1 kommentar:

Stora och små tankar sa...

Åh stackars lilla skrutten. han får krya på sig. Gudmor skickar MASSOR med krya-på-sig-kramar till skrutten. Vad bra att tidningarna kommer till pass!


KRAMIS

P.s valborg is on!!!