söndag 14 februari 2010

Middag med kära vänner



Sötaste lille Ture, en väldigt snäll och harmonisk liten kille :)


Hej!

Hoppas ni haft en skön helg!

I fredags hade jag några vänner över på middag (bäst att passa på när katten är borta, hihi). Det var Malin, Fia, Fia och lille Ture, 2 månader och vi hade en riktigt myskväll med god mat och en massa babbel :)

Det var första gången jag fick träffa både Fia och lille knyttet efter fl och jag blev helt förälskad i lillkillen, han var så otroligt söt och hade en störtskön frisyr och en massa fint hår! Dessutom var han nöjd och glad hela kvällen och verkade trivas med ett gäng glada tjejer ;) Jag fick ha honom i knät en stund och fick chans att snusa och mysa, heeelt underbart!

Det konstiga är att jag helt har glömt att Noah varit så liten och det är inte ens längesedan...jag vet att jag kunde sitta i timtals med vår älskling i famnen och bara vara helt nöjd med det. Det är svårt att tänka sig det när jag just nu upplever den allra bästa tiden med Noah (men så har jag ju sagt hela tiden, hihi).

Noah blev dessvärre lite sotis på att Ture fick allas blickar på sig och försökte spela allan, han är ju verkligen inte van att behöva tävla om uppmärksamheten då han är minstingen i både min och Mathias familj. Men säkert bra för vår prins att lära sig det då det kommer en till liten bebis i min familj i slutet av sommaren :)

Kram!

Inga kommentarer: