söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag




Hej Finaste!

Hoppas ni haft en härlig dag fylld med massor av KÄRLEK!

Det allra bästa med min dag är att vår lilla familj nu är samlad efter en vecka med pappsen på vift. Idag har vi njutit och tagit det lugnt, vi har ätit lyxfrukost med färska frallor, ost, marmelad, fil, flingor, ägg, juice...så gott! Jag gav två små symboliska presenter till mina två älskade familjemedlemmar och av Mathias fick jag en heldag på stan med en god lunch på café STHLM. Vi passade också på att kolla lite inredning till nya lägenheten. Mathias ville (romantisk som han är, hihi) ge mig en massagestol i present men jag avböjde vänligt men bestämt. Vi får inte in en pinal till i lägenheten vi bor i så det får helt enkelt vänta. Men tanken var god och VÄLDIGT romantisk, inte sant?! ;)

Egentligen var vi bjudna på middag hos mamma ikväll men lillen är fortfarande genomförkyld och har dessutom fått ögoninflammation i båda ögona så det blev inget med det.

Ha en skön kväll!

Puss & kram

För två år sedan förlovade jag och Mathias oss, romantiskt ute i ett turkosblått hav utanför Cozumel i Mexico och med snorklar och simfötter på, härligt minne så här i vinterkylan :)

Inga kommentarer: