måndag 14 december 2009

Landet!








Hej Vänner!

Hoppas ni haft en mysig luciahelg!

Jag och familjen begav oss till landet över helgen för några avkopplande dagar för att äta julmat med min familj. Vi hade en jättemysig fredagkväll, vi eldade i kakelugnen och drack ett glas vin och på lördag åt vi god mat med alla samlade hos pappa. Men sedan vände allt.

På natten mellan lördag och söndag vaknade jag av ett obehagligt illamående och sedan satte magsjukan igång. Det blev inte många timmars sömn den natten och jag kände mig som en urvriden disktrasa när det var dags att gå upp. På morgonen började Mathias också må illa så vi slängde oss i bilen direkt och åkte hem till lägenheten.

Idag mår jag mycket bättre och min kärlek börjar också återhämta sig. Jag har väl tappat ett kilo till nu och behöver knappast gå ner mer så ikväll blir det en stor pizza till middag, det ser jag fram emot :)

Idag har vi massor att fixa med inför resan och snart ska vi gå ut och njuta av att snön äntligen kommit till Stockholm!


Kram!

2 kommentarer:

Stora och små tankar sa...

Åh vad fint du har gjort det. Man saknar ju "landet".

Men sicken söt liten hustomte!


KRAM

Mitt vita hus på landet sa...

Tack Vännen :)

Vi får planera in och köra en riktig myshelg 2010! Nu går det ju att elda i båda ugnarna också :)

Vi hörs under dagen!

Kramis!