fredag 4 december 2009

Fullt upp!







Noah och Malin vid middagsbordet , liten är heelt uppslukad av sina böcker :)


Hej Vänner!

Hoppas ni mår bra. Äntligen fredag och helg, mysigt att ha några dagar med familjen samlad :)

Igår var jag på första mötet med min nya grupp på jobbet, det var riktigt skoj att komma tillbaka och träffa gamla kollegorna. Jag har nu vant mig vid tanken att börja jobba och det känns över förväntan bra och det ska faktiskt bli kul! Troligtvis kommer M vara hemma med vårt lilla busfrö till slutet av januari och det känns extra skönt att veta att grabbarna är hemma och håller ställningarna medan mamsen drar in storkovan ;)

Igårkväll hade vi Noahs söta gudmor Malin över på middag, hon hade med sig fina paket (pixiböcker) till sin lille gudson, han blev väldigt glad såklart -han älskar ju sina böcker!

Idag ska jag och lillen iväg och leka på öppna förskolan, i eftermiddag får vi besök av N´s faster och kusin. I helgen blir det full rulle :)

Ha en skön helg!

Kramar!

3 kommentarer:

Stora och små tankar sa...

Sötaste lilla skruttunge!!!

Lina sa...

Gud så nuttigt! Han börjar bli så stor, tiden går verkligen så himla fort! Ska bli kul att se er om några veckor! Kram!

Mitt vita hus på landet sa...

Ja, denna gång måste vi se till att klämma in en dejt :) Ska bli så mysigt att träffa dig (er).

Stora kramar och hälsa make och vovvar! :)