måndag 7 december 2009

Barndop!




Hej!

Hoppas att ni haft en bra helg.

I lördags var jag och mina killar på lussefika med föräldrargruppen, tänk att våra småttingar nu blivit så stora. Vi hade en jättemysig träff, speciellt kul att se alla barn som utvecklats något enormt sedan sist. På kvällen var stor och liten kille på barnkalas medan jag var bortbjuden till Nanna som hade lagat lyxigt god middag. Vi drack vin och snackade hela kvällen, underbart att få kvalitetstid med en kär vän!

Igår var jag och familjen i Bromma Kyrka för att närvara vid lille Maltes dop (som jag tyvärr inte fick någon bra bild på). Den lille sötnosen var så nöjd och förnöjsam hela akten, snällare barn får man leta efter! Värre var det med vår lilla kille som drattade rakt rätt ner i grusvägen och fick skrubbsår i hela ansiktet, aj vad det skar i mammas hjärta.

Trevlig måndagskväll!

Kram!

Inga kommentarer: