torsdag 12 november 2009

Trött!


Hej!

Hoppas ni haft en lugn och skön natt.

Själv sitter jag här framför datorn och bälgar i mig kaffe med ögon som små kinastreck och rufsigt hår som står åt alla håll, jag har varit snyggare om jag säger så. Här hemma har vi haft allt annat än en lugn natt med god sömn. Jag och Noah sov själva då Mathias var på konferens och varken Noah eller jag har sovit mer än ett par timmar under natten.

Själv har jag känt mig krasslig i flera dagar nu utan att det bryter ut, det kittlar i halsen och jag har en sprängande huvudvärk, vår lille kille känner säkert likadant även om han inte kan säga det. Jag känner mig inte sjuk men inte heller frisk, ett jobbigt mellanting!

Nåja, jag har en massa kul att se fram emot i alla fall. På lördag åker jag, Helene och Malin ut till landet för en välbehövlig tjejhelg med god mat, vin och mycket frisk luft. Vi ska pyssla och prata strunt, det ser jag verkligen fram emot just nu. Dessutom får jag sova precis hur länge jag vill på söndag, det är en obeskrivlig lyx som inte inträffar särskilt ofta som förälder: ).

Ha en bra dag!

Kram!

1 kommentar:

Linis sa...

Hoppas ni får en mysig tjejkväll, det är du värd! Saknar Er! Kram