tisdag 10 november 2009

Egypten!




Hej Vänner!

Hoppas ni mår fint!

Själv har jag haft en sådan där dag då allt har känts grått och deppigt tills för några timmar sedan då min älskling kom hem från jobbet och överraskade mig med en för tidig julklapp -en veckas semester i Egypten! Va, vilken grej!! Jag fick nypa mig i armen både en och två gånger för att verkligen förstå att det var sant : ).

Vi åker 16 december och kommer att bo på ett all inclusive hotell vid vattnet med snorkling alldeles utanför vattenbrynet. Jag vill att vi ska åka NU!!!

Tack min underbara kärlek för den bästa presenten, jag är så glad att jag har min fina lilla familj, ni betyder allt för mig!

Kram!

1 kommentar:

Lina sa...

Åh så skoj! Egypten är great, varit där två ggr nu och det funkar hur bra som heslt. Se upp för alla ryssar bara...hihi. KRAM!