onsdag 4 november 2009

Kallt!




Hej Vänner!

Hoppas ni får vara inne i värmen en dag som denna! Jag och Noah har precis kommit hem från öppna förskolan, om ni inte redan har märkt det så är det svinkallt ute och några vilsna snöflingor dalar sakta i luften. Jag är verkligen ingen fantast av dessa kyliga dagar.
Igårkväll bjöd mamma med mig på bio, vi såg Michael Jacksons film "This Is It" (notera, helt mammas val). Jag satt och diggade takten med foten i golvet och mamma sa efteråt att hon undrade vad det var som dunkade bredvid, ha ha, jag har lite svårt att sitta still när jag hör bra musik!
Filmen var absolut värd att se, vilken otroligt fantastiskt artist vi har förlorat, jag får nästan en tår i ögat när jag tänker på det. Hur som helst har jag tänkt lära Noah några dance mooves, grabben har ju talang och känsla och älskar att dansa så vem vet om det gömmer sig en liten Bounce därinne : ).
Ha en bra onsdag!
Kram!

Inga kommentarer: