torsdag 29 oktober 2009

ROOM i konkurs!









Hej Vänner!


Hoppas ni mår bra! Senaste dagarna har varit fullt upp med barnaktiviteter, från morgon till kväll. Bloggandet har inte riktigt prioriterats. Nu har jag iallafall fått tillbaka min kära kamera och tagit några bilder på den fina virkade korgen som jag fick i lördags, visst är den helt ljuvlig? : )

Igår blev det klart att ROOM gått i konkurs och därför har jag och min lille följeslagare varit på deras utförsäljning nu på morgonen. De sålde ut alla varor för 50% och vi var knappast ensamma där. Det var säkert 500 meters kö innan de öppnade och väl inne var alla som galna, folk rev och slet, jag och Noah knuffades hit och dit, puh! Lexington och Matteus hade de plockat bort men allt annat fanns kvar. Tyvärr gällde inte presentkortet jag fick i födelsedagspresent men jag köpte ändå två keramikskålar, fyra örngott från Gant och fina temuggar. Nu ska vi vila och återhämta oss från morgonens pärs : )
Ha en bra torsdag!
Kram!

Inga kommentarer: