lördag 3 oktober 2009

30-års firande!

















Halloj!

Tack för alla fina gratulationer, hälsningar, kort, blombud och samtal, min födelsedag igår blev verkligen den bästa och innehöll allt jag hade önskat mig, jag kände mig så uppvaktad!!
Dagen började med härlig frukost på sängen av mina två kumpaner här hemma, riktigt mysigt med en lugn och skön start : ). Jag och Noah fortsatte kalasandet med en skön lunch och fika med två goda vänner, vi slog på stort och firade med riktiga kalasbakelser till efterrätt.
Kvällen tillbringade jag och mina två älsklingar hemma med Noahs farmor på besök, vi åt en lyxigt god middag från kvarterets delikatessbutik som Mathias styrt upp kvällen till ära. Jag behövde bara luta mig tillbaka! Vi drack bubbel, vin och åt räkor tills vi storknade. Till efterrätt åt vi hemlagad glass med choklad och laktits, gudomligt gott! Min älskling hade även köpt 10 röda rosor som jag fick tillsammans med min nya snabba hoj : ).
Ikväll fortsätter firandet med min familj och släkt som kommer hem från Kroatien om några timmar. Vi ska mötas upp på Restaurang Grill och äta finmiddag! Om några veckor har jag min tjejmiddag med nio vänner på besök, jag har sparat lite av krutet fram tills dess ; )
Många kramar från en glad och lycklig 30-åring som trots allt inte känner mig en dag äldre än 25! ; )

Inga kommentarer: