torsdag 13 augusti 2009

Vilken natt!


Neej, det är inte jag och Mathias som haft en natt på tu man hand (oh, I wish) ; ) Det var snarare så att vår lille älskade marodör som vi för det mesta älskar över allt vägrade somna igår och höll oss vakna till 03 inatt, nedrans unge!!
Han grät ena sekunden och andra sekunden stod han i spjälsängen och skrattade och hoppade helt frenetiskt. I ett svagt ögonblick var jag nästan nära att byta bort honom mot en kattunge men då till slut somnade han på min arm och timmarna innan var som bortblåsta.
Idag känns det som om hela världen gungar, jag och Noah har precis varit ute och gått en timme och nu sover vår prins gott. Jag gjorde ett tappert försök att gå och vila men det gick absolut inte. Ett vanligt råd när man har bebis är ju att "passa på och sov en stund när din bebis gör det mitt på dagen" men det uttrycket kan slänga sig i väggen.

Idag har vi ställt in alla aktiviteter och ska bara ta det piano!

Hoppas ni mår bra vänner!

Kram från en sömndrucken bloggerska

2 kommentarer:

Lina sa...

Nämen, stackare, låter ju inte alls likt Noah att vara vaken sådär länge! Hoppas han sussar sött i natt istället så mami och papi får sin skönhetssömn. :-) Ska bli så kul att ses på lördag!! Längtar jättemycket!

Kramis!!

Mitt vita hus på landet sa...

Nej det är verkligen inte likt lillsparven, nu ligger iaf både M & N och kinesar gott i sängen så det blir nog en lugn natt: ) Jag måste ju vara utvilad till lördag ; ) Längtar också massor!

Kram och ses SNART!