fredag 21 augusti 2009

Ljuvliga morgon!


Jag passar på att blogga medan grabbarna sitter i badet och plaskar. Jag skulle gärna visa en bild på denna störtsköna syn men det är helt enkelt för naket för offentligheten ; )
Imorse vaknade jag med ett pirr i hela kroppen, inte varje dag det inträffar men just idag : ) Klockan var inte mer än 07 men vid sängkanten stod vår lilla underbara son och ropade "maaamma...maaamma...maaamma..." och när jag kravlade mig till honom fick jag tre pussar på raken, ibland har man tur!
Sent igårkväll sålde vi vår sängram MALM, äntligen! Nu är det inte mycket kvar av bohaget ; ) Vi vill ha nytt och fräscht i nya lägenheten! Men först ska vi mellanlanda på Tomtebogatan i några månader, flytten går av stapeln nästa vecka. Det blir mysigt att få längta lite till tills vi äntrar vår drömlya!
Det känns som om denna höst kommer att gå fort, många födelsedagar att fira, inte minst min älskling som fyller år på söndag. Idag måste jag ut och leta present! Sedan fyller vår lilla krabat 1 år, efter det åker vi till England och därefter fyller jag 30, hmm...undra vad som händer då hihi. Jag måste skicka ut inbjudan snart ; )

Imorgon åker jag med min lilla familj till landet för att ha kräftskiva, augusti brukar vara en härlig månad med stjärnklara kvällar/nätter och tid för att tända en brasa och massa tända lyktor och ljus...me like alot!
Trevlig helg!

Inga kommentarer: