tisdag 27 januari 2009

En mammis vardag!


Imorse rände jag ner på stan för att köpa present till min pluggkompis Kristina som skulle komma till oss på middag, det blev ett fint paket från Iris Hantverk! Jag slank dessutom in på Myrornas och fyndade två vackra smörknivar i silver, 10 spänn styck och perfekt för en tunn mammaplånka ; ) Dessvärre hade Kristina blivit sjuk och fick ställa in kvällens besök, tråkigt men vi ses ändå i helgen. Jag & Mathias bjöd istället hit svärmor eftersom jag ändå handlat och fixat för en kycklinglasagne och vi hade en lugn och mysig kväll.

Idag på dan träffade jag Anna med sin lille 2-månaders son William och vi tog en riktig långpromis på två timmar, det var kul att se hennes lille palt som hade vuxit lite sedan sist och mysigt med sällsis!
Nu ska jag krypa ner och gosa med världens finaste bebis!

1 kommentar:

Stora och små tankar sa...

Den där bilden är så fin på lille skrutten. PUSS från gudmor