torsdag 29 januari 2009

Antikfynd?!


Idag har jag varit på jobbet en sväng och efter det gick jag och lunchade med Ewa & Irena och fick mig en uppdatering vad som händer på jobbet. På hemvägen gick jag in i en liten antikhandel och blev kär i denna rostiga gamla hink, riktigt nött och charmigt sliten. Vissa hade nog inte gett en krona för den men jag är säker på att den kommer att passa perfekt på trappen i sommar med en lavendel i! Antikhandeln var för övrigt en väldigt välsorterad sådan, alla saker fick jag mer eller mindre damma av ordentligt för att se vad det var och sånt gillar jag! Dessutom var kvinnan i butiken väldigt barnkär och hade Noah i knäet så att jag kunde gå runt i lugn och ro och titta! En bra dag!

1 kommentar:

Stora och små tankar sa...

Åh, vilken fin! Vi måste gå dit. Måste fynda lite pinaler till balkongen. Den skall ju pimpas...hihi. KRAMIS