söndag 11 april 2010

Ljuvliga söndag


Vilken dag det har varit, vilket väder -jag känner mig lycklig i hela kroppen!

Idag har vi haft en riktig mysdag med familjen. Imorse tog vi en promenad ner på stan för att titta på balkong- och altanmöbler, vi hittade bl a denna stol på mio, snygg & bekväm, lagom launchig till altanen där vi vill ha en chill-hörna.

Efter besöket på mio åt vi god lunch och hamnade sedan på hötorgets vårloppis, jag som ääälskar loppisar! Jag hittade en jättefin gammal vit och skamfilad våg som min käre sambo lyckades pruta ner till en billig penning, tänk vad glad man kan bli för en skruttig gammal pryl ;)

På vägen hem somnade vår lille skatt och vi passade på att gå förbi Stockholms Glasshus och ta med oss varsin bägare till parken, polkagris och lakrits smakade gudomligt gott!

Ikväll plockade vi fram våra cyklar och åkte ner för att kika i vårt nya område, vi smög in på innergården och tittade runt huset, det var som att komma till en helt annan värld!! Det var alldeles stilla på havet utanför och solen låg rakt mot balkongen, tänk att det bara är några ynka veckor kvar nu :)

Ha en skön söndagskväll!

P&K

Inga kommentarer: