söndag 14 mars 2010

Skön lördag på landet






Hej Söta!

Hoppas ni njuter av den ljuvliga helgen.

Igår var jag, mamma, Noah & Alice på landet. Vi satt i glasverandan och fikade i värmen, sedan levde ungarna bus, mamma skottade snö och jag gav mig på ett försök att lasera bänkskivan i köket, det blev egentligen bara en test men under påskhelgen ska jag köra alla bänkskivor, visar bilder då.

Snällaste mamma gav den randiga plastmattan till huset i påskpresent (vad tycker ni?), den är från Rusta och betydligt billigare än Pappelinas exemplar. Golvet i hallen ska målas vitt men det blir några veckor framåt i tiden.

Några pellisar hann jag aldrig plantera om, det får bli under kommande långhelg!

Kram på er!

Ps. Ballerina kladdkaka överst på bilden är en riktig goding, måste testas! :)

Inga kommentarer: