måndag 8 februari 2010

Skärgårdstur








Hej Vänner!

Hoppas ni haft en skön helg i det ljuvliga vädret!

Igår tog jag en tur ut till landet för att titta till husen och skotta snö från taken. Noah fick vara hos mormor & Kenneth i Åkersberga och fick följa med på utflykt till Domarudden för att grilla korv. Medan vi åkte låg Mathias och var bakis i sängen, jag var inte ett dugg avis ;)

Det var en riktig energikick att komma ut till landet! Husen badade i sol och trots 5 minus kändes det nästan som vår i luften.
Jag skottade av de viktigaste taken, på vissa ställen var det över 40 cm snö, helt galet!!

Idag har jag träningsvärk i precis alla muskler i ryggen och ena armen, härligt! Jag hann också fixa iordning nya fåtöljen på glasverandan, det blev riktigt fint.

Ha en bra start på nya veckan!

Kram!

Inga kommentarer: