lördag 26 december 2009

Julafton på gården!










Hej Fina ni!

Hoppas ni haft en mysig jul med god mat och fina klappar :).

Jag och killarna åkte ut till Mathias syster och firade julafton med hela hans familj ute på hästgården. Det var en helt fantastisk dag, gnistrande snö, några minusgrader och strålande väder. Innan det var dags att äta julmat passade vi på att åka pulka, göra snöänglar och få lite frisk luft.

På kvällen kom tomten och det var såklart mest kul att se Noahs reaktion när tomtefar stövlade in genom dörren ;) Vår lille kille fick många fina klappar och tydligen hade jag också varit extra snäll i år för tomten kom med den bästa av alla klappar till mig...en blänkande vacker Kitchen Aid, ni kan tro att jag blev överraskad! Tack för det allra allra bästa presenten mina älsklingar!!!

På juldagsmorgonen fick jag äran följa med på en helt underbar ridtur i snön (såå kul men idag har jag träningsvärk i precis hela kroppen, hihi). På eftermiddagen åkte vi direkt från Ekerö till Åkersberga för att fira vår traditionella Engelska jul med min familj. Vi fick jättegod mat och lite senare på kvällen kom lite mer folk över och vi hade en väldigt trevlig kväll. Tack snälla sys för en supertrevlig kväll i ert fina, hemtrevliga hus!

Kram & God fortsättning!

Inga kommentarer: