tisdag 1 december 2009

Hemmamys!


Hej på er!

Idag stannade jag och min lilla älskling hemma från öppna förskolan, prinsen och jag har suttit uppkrupna i fåtöljen och gosat halva morgonen och jag skulle inte vilja byta bort det mot någonting annat. Särskilt inte eftersom dessa mysdagar snart kommer att bytas ut mot andra rutiner med jobb, hämta-lämna snart.

Jag måste erkänna att jag brottas med en rätt jobbig separationsångest just nu. Men det blir nog bättre, på torsdag ska jag på jobbmöte en halvdag för att träffa min nya grupp, allt kommer nog kännas bättre efter det. Det blir i alla fall spännande och kul med något nytt!

Den söta julrosen ovan fick jag i gåva av kvinnan som äger butiken Rara Ärtor, väldigt rart.

Hoppas ni får en fin dag!

Kramar!

1 kommentar:

Lina ♥ C´est la vie sa...

Oj vilken mysig blogg, vilket underbart hus ni verkar ha. Kul att ha hittat hit.

Lina