onsdag 25 november 2009

Ljus!


Hej!

Just nu är jag i behov av allt ljus jag kommer över. Igår pyntade jag köksfönstret och just nu känns det väldigt juligt här hemma med hjärtljusstake och lite rödvitrutiga detaljer, hur mysigt som helst! Igår köpte jag också en krans på torget av granris/enris som jag har hängt på väggen i fint rödvitrutigt snöre, den doftar underbart och ger flashbacks till den tiden då jag var barn och hade en livs levande gran inne :). Vi får väl se om jag lyckas hitta en fin liten gran att ha på bänken här hemma.

Idag har jag och lillparveln varit på öppna och lekt med de andra småttingarna. Om en stund ska vi ner på stan och luncha med vår kära vän Lotta som har en liten bebis i magen, jättekul med ännu en bebis i bekantskapen :).

Ha en toppendag!

Kram!

Inga kommentarer: