lördag 7 november 2009

Kryss-staket!



Bilderna lånade från Skeppsholmen.



Hej Vänner!


Hoppas ni njuter av helgen!

Idag har jag och mina älsklingar varit runt och letat vinterjacka och nya stövlar till mig, inte för att jag har några pengar men jag måste ha lite nya kläder innan jag börjar jobba igen. Då funkar det inte riktigt att gå i slitna jeans och sneakers ; ). Som tur var hittade jag varken jacka eller stövlar så pengafrågan hann aldrig bli något uppenbart problem.


Nu är det inte många månader tills vår lille skrutt börjar på dagis, snyft! Jag kommer sakna honom något enormt om dagarna, han är ju en sådan liten smula fortfarande och vi har ju trots allt varit oskiljaktiga i 9 + 14 månader, det är rätt lång tid när man tänker efter!! Det blir en stor omställning men det blir också kul att komma tillbaka till jobbet och få låta en annan del av hjärnan jobba lite : )

Jag hittade lite bilder på kryss-staket när jag surfade runt, ett liknande har vi tänkt att ha runt verandan på landet. Det känns snyggt, luftigt och skärgårdsaktigt!


Kram på er!

Inga kommentarer: