torsdag 5 november 2009

BLOSSA 09!



Hej!


Hoppas ni mår bra! Jag och Noah har haft en riktig mysmorgon och tagit en långfika med några från mammagruppen. Vi testade ett barnvänligt fik i nya Sabbatsbergsområdet, hela området har verkligen fått ett lyft med nya fina lägenheter, delikatessbutik, bageri, mamma/barnaffärer och stor mataffär, precis bara ett stenkast från Vasaparken, sånt gillas : )!

Igår blev jag så rysligt sugen på glögg och köpte Blossas årsglögg med smak av clementin. Jag och Mathias kunde såklart inte hålla tassarna borta igårkväll utan värmde på varsin kopp och smuttade andaktsfullt, farligt gott!!! Underbart att glöggsäsongen äntligen börjat!

Love!

3 kommentarer:

Stora och små tankar sa...

Ap ap ap....inte dricka upp hela flarran. Tänk på att vi skall ha den tills nästa helg ;-)

Mitt vita hus på landet sa...

Sorry sorry! Vi kunde bara inte motstå frestelsen, men jag lovar att köpa en ny om vi lyckas slurpa i oss denna (risken är stor); )

Lina sa...

Haha, julsyndare ut i fingerspetsarna!!!! :-)