måndag 19 oktober 2009

Skålar!




Hej på er!
Så var det måndag igen. Imorse träffade jag och lille vacker några från mammagruppen och gick till öppna förskolans sångstund. Det märks att det är ruggigt väder ute för stugan var full med busiga bebisar och fikasugna föräldrar!

Idag visar jag mina nya skålar som jag handlade för presentkortet jag fick i lördags, jag har länge gått och spanat in dessa och älskar A. Livijn´s vackra handgjorda porslin. Rustigt och alla med olika form i min favoritfärg : ) Jag har mer än halva presentkortet kvar men det sparar jag ett tag till.

Ikväll har min syster bjudit mig och Malin på bio, det ska bli mysigt att kura ihop sig i biomörkret. Vi ska se Stieg Larssons uppföljare "Flickan som lekte med elden". Hoppas den är lika bra som den förra!
Puss & kram!

Inga kommentarer: