onsdag 14 oktober 2009

Ljuskrona!


Brr, vilket kyligt väder vi fått, nu är det definitivt yllevantar och stickad mössa på! Här hemma har vi kurat ihop oss med en kopp varmt te och en massa tända ljus. Noah har dessvärre börjat hosta en hel del så ikväll bär det av till sjukan igen, hoppas vår lilla älskade parvel får bättre hjälp än igår då besöket inte gav ett skvatt:(
Idag har jag slagit till och gjort en beställning av ljuskronan ovan från den mysiga webshopen Ett hus i vitt, bilden är lånad från deras hemsida. Jag gillar att man kan smycka den efter årstid.

Ha det bra!
Kram!

3 kommentarer:

Lina sa...

Åh vilken fin! Måste spana in en likadan. :-) Hoppas lillen blir bättre snart och att ni får hjälp, verkar ju sjukt att man inte kan göra något åt det...stackars liten. Så bummed över att jag inte kan komma på lördag men jag tror nog ni får ett hejdundrandes kalas ändå! Stor kram!!

Stora och små tankar sa...

Vilken fin takkrona. Super mysig. Skall den vara på landet eller i nya lyan?

Ja, lilla skrutten får krya på sig. Hoppas att doktorerna kan hjälpa honom. Något måste väl finnas.

Ses på lördag!!!

Puss o Kram

Mitt vita hus på landet sa...

Kul att ni också gillade kronan, längtar efter att se den live!! Jag har tänkt att den ska få hänga i glasverandan på landet men den kanske känns helt rätt i nya lyan också, kanske ovanför soffan : )

Nu har vår lilla älskling fått tabletter som ska lindra den falska kruppen och just nu sover han somen prins. Håll tummarna för en lugn natt! Ses på lördag och Linis, ses i nov : )

KRAM!