onsdag 7 oktober 2009

Äppellåda!




Hej!

Vilken underbar höstdag vi har haft idag, sol, vind och en massa virvlande höstlöv i luften. Härligt! Idag har jag & Noah varit på spontanlunch med Lotta och Malin. Jag gillar spontangrejer, särskilt när det för en gångs skull lyckas tajma med alla inblandade! Lotta har jag inte träffat sedan Noahs dop så det var ett extra kärt återseende av flera anledningar. Lotta berättade att hon och John har slagit till och köpt hus en bit utanför stan, superkul att ni hittat ert drömhus!

På vägen hem från stan stannade jag och Noah till vid butiken Fröken Tvärsemot och hämtade min äppellåda som varit beställd sedan länge. Jag funderar på att använda den som leksaksförvaring i Noahs nya rum, det blir nog en fin brytning med något slitet mot allt det nya.

Kram!

Inga kommentarer: