söndag 27 september 2009






Hej på er!

Hoppas ni haft en mysig helg i det superhärliga vädret!

Vi har varit ute och flängt och fått en stor dos med frisk luft. I lördags åkte vi ut till Mathias syster på Ekerö och åt middag, till efterrätt åt vi pinfärsk äppelpaj bakad av gårdens allra finaste och rödaste äpplen, mums!

Imorse, tidigt tidigt tog jag bilen och har varit på landet hela dagen, det var lite för långt för Noah att hänga med så grabbarna fick stanna hemma och köra en mysdag i stan: ) Själv har jag spenderat dagen med att titta till vårt underbara hus (och kastade bl a ut en död råtta, uääk!!) och hälsat på Mickan, Pelle, Alice och pappa. Jag kom nästan en halvtimme tidigt till färjan så jag passade på att smygfota några av de charmiga husen vid färjeläget. Många fina gamla pippihus med små lusthus på tomten, ett sådant skulle man ha!

Tack för huskulören Viveca, jättesnällt att du delar med dig! Nu är jag riktigt peppad på att få huset målat : )
Ha en skön söndagskväll!
Kram

Inga kommentarer: