tisdag 23 juni 2009

Picnic & Lexingtonrea!

Idag har vi varit på picnic med Lina, Fia, Fia och Malin i Humlan, supermysigt att träffa tjejerna och vilket kanonväder! Det blev gravid- och bröllopssnack, det händer verkligen grejer i umgängeskretsen nu, kul! : )

Efter vår mysiga lunch slank jag och Noah in på Lexingtons stora sommarrea och fyndade två jättefina kuddar, gud vilken underbar och inspirerande butik, jag ville sno med mig alla inventarier och pynta på landet.

Imorgonkväll åker jag, Noah och mamma ut till landet för att fixa lite inför dopet, det är inte så mycket som ska göras så förhoppningsvis hinner vi vara ute och sola hela torsdagen, jag får lite ångest av att sitta i en lägenhet när solen skiner när jag kan vara ute och pyssla!

Njut av värmen och håll tummarna för att det fina vädret håller i sig till dopet!

Kram!

Inga kommentarer: