söndag 14 juni 2009

Vilket bröllop!




Vilket fantastiskt bröllop vi var med om igår när våra goda vänner gifte sig! Vackert, roligt, berörande och så otroligt bra fixat, t o m i kyrkan blev det många skratt och jag måste ge brudparet cred för att de verkligen lyckades skapa en sådan skön atmosfär från början till slut! Jag och Mathias satt vid ett kanontrevligt bord där det skålades glatt. Bruden var vacker som en dröm och hade en väldigt snygg figursydd klänning med långt släp. Vädret var helt okej, det var uppehåll sånär som på några små regnstänk.
Imorse tog vi en promenad i Trosa Stad och kikade på alla fina gamla hus längs ån, vissa helt sneda och vinda och med idylliska trädgårdar med knotiga äppelträd, precis som små sagoland. Efter det packade vi bilen och åkte hem och ikväll ska vi hyra film, köpa pizza och bara myyysa : ) Det tar på krafterna att vara ute och svira som småbarnsförälder men desto roligare när man väl kommer ut!
Tack goa brudpar för en superlyckad tillställning, jag önskar er ALL LYCKA nu och för all framtid!

2 kommentarer:

Linis sa...

Åhh vad vackra dom är!

Du kan väl hälsa Lotta från mig ett jättegrattis och LYCKA TILL!

Puss och Kram

Åsa sa...

Vilket fint brudpar! Härligt nu längtar jag. Hälsa gärna grattis från mig med! :)
Ni var också jätte fina!
Hoppas att allt är bra med dig och familjen?

Kram