onsdag 6 maj 2009

Snörvel!


Lillkillen har snorat och hostat hela natten så vi fick ställa in vår planerade Babysalsa med mammagruppen idag, jag vill ju inte att de andra bebbarna ska bli smittade : ( Lite trist för jag känner mig en aning rastlös men jag kan gott ta det lugnt med tanke på helgens roligheter : )

Jag funderar istället på att sätta igång ett storbak av cupcakes, blir galet inspirerad av Leilas bilder i "A Piece of Cake". Jag skulle vilja testa dem med hallonfrosting, de ser farligt goda ut!

Ikväll kommer mamma hit på middag, vi ska fira hennes födelsedag en dag i förskott. Vi ska planera projekt på Ängshyddan, hon har gått en fönsterrenoveringskurs och ska hjälpa mig att fixa i ordning fönstrena på övervåningen som verkligen börjar bli lite för slitna. Det är en snäll mammi jag har : )

Hoppas ni får en skön onsdag!

Kram!

Inga kommentarer: