fredag 8 maj 2009

Dejlig helg!





Lillkillen och jag snörvlar ikapp här hemma. Jag låg hela natten med kill i halsen och idag känner jag mig rätt hängig medan Noah mår lite bättre och är full med bus (igår lärde han sig vinka och det är bland det sötaste jag sett, Mathias var helt rörd imorse när han skulle gå till jobbet och fick en liten vinkning): )
Idag blir det lugnt här hemma, jag ska snart ge mig på att baka inför helgens festligheter, imorgon blir det till att knapra alvedon och bita ihop. Tyvärr får vi hålla oss hemma från Fias kalas ikväll, tråkigt men blir man sjuk så blir man.
Igår började vi smått planera årets midsommarfirande. Det blir i vanlig ordning ute på landet men i något mindre skala med våra närmsta vänner. Vi har barndop för Noah helgen efter och kommer lägga ner en hel del jobb med det så vi tar det piano och satsar på en mysig midsommarhelg med god mat och kära vänner!
Njut av helgen!
Kram från sjukstugan!

Inga kommentarer: