lördag 4 april 2009

Vår på Ekerö!



















































































I fredagskväll åkte vi ut till Ekerö för att hälsa på Mathias syster och vilken underbar helg vi haft! Systern bor på en urmysig hästgård och nästan direkt när vi kom ut gav vi oss iväg på hästryggen och red i kvällssolen. Jag har ju inte ridit på flera år men jag kände mig stark och orkade träna hästen hyfsat bra. Jag måste dock erkänna att jag har endel träningsvärk idag...
Idag lördag har vi grejat i Hannas trädgård i gassande sol, vi har rensat rabatter och krattat löv (och hittat blåsippor!!!). Jag har inga som helst problem med skit under naglarna och i mitt nästa liv ska jag helhjärtat satsa på att bli trädgårdsmästare och designa/bygga trädgårdar ; )

Noah njöt för fullt av att ligga på en filt och kika på när gamlingarna jobbade och han trivdes utmärkt med både lantlivet och alla djuren, han klappade både hästar och katter och de lät sig tålmodigt hållas trots hans hårdhänta handlag.
Kram!

Inga kommentarer: