torsdag 2 april 2009

Lillkussen på visit!
















Igår var Mickan & Alice och hälsade på mig och Noah, båda mina systrar och mamma är lediga varje onsdag så då brukar vi passa på att ses. Vi tog en promis till Karlbergs Slott och gick vidare mot Solna, en superhärlig promenadväg vid vattnet och förbi små söta kolonilotter. Vi stannade vid vattnet precis mitt emot bygget till vår nya lägenhet och konstaterade att de kommit en liten liten bit längre än sist. Kul att följa bygget och se det växa fram!
Budgivningen på lägenheten är i full gång men det känns ganska segt än så länge. Vi är 100 000 kr från vad vi är helt nöjda med så håll tummarna för att allt går vägen, då lovar jag att bjussa på lite snittar och bubbel ; )
Kram och njut av vårvärmen, jag sitter just nu med solen i ögonen och det är riktigt varmt och skönt!

Inga kommentarer: