måndag 23 mars 2009

Sjukstuga & ljuskrona!


Här hemma råder riktigt sjukstuga : ( Jag har varit förkyld och eländig i en vecka nu och när jag vaknade imorse kändes allt 100 gånger värre, jag blir så less! Idag har jag iallafall varit och tagit blodprov idag för att se om det är influensan som spökar. Mathias är också genomförkyld och blev hemskickad från jobbet idag, hela hans jobb åker till Portugal på fredag och jag förstår om de inte vill bli smittade!
Noah har också varit sjuk, vi åkte till akuten med honom förra tisdagen och kom hem 04.00 på morgonen och läkarna konstaterade att han hade fått falsk krupp och öroninflammation, det gör så ont att se sitt lilla hjärta må dåligt men som tur är mår han bra nu, peppar peppar!
Något som gör mig lite piggare är iallafall den vackra kronan ovan som jag har beställt till landet. Den ska få hänga i Salen och kommer med all säkerhet bli väldigt fin där!
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: