torsdag 5 februari 2009

Dagsverke fika!

Det känns fortfarande lite snopet efter vår förlorade lägenhetsaffär, men det är väl bara att vänja sig att 99% av alla budgivningar går åt skogen (kanske en gnutta cyniskt tänkt men men). Hoppas att vi prickar in enprocentaren nästa gång ; ) Det finns någon mening med allt och det tror jag stenhårt på!

Idag har jag och en kompis tagit en långpromis bland snöflingorna singlandes i ansiktet och tagit en fika på ROOM´s bakficka "Ett litet kök". Vi slog ihjäl några timmar bland myllret av bebisar och det är ett av få ställen som är riktigt barnvagnsvänligt så med andra ord ett väldigt trevligt hak!

Igår damp världens sötaste kort ner från Linis, är så glad att jag har underbara, omtänksamma vänner och familj som uppskattar mig för den jag är och inget annat! Ni ger mig energi och glädje och ofta perspektiv på livet så, tack för att ni finns!


Jag drömmer vidare...

Inga kommentarer: