tisdag 20 januari 2009

Tisdag!


Idag har jag och Noah varit och lunchat med Ewa och hennes lilla dotter på stan, vi rände runt i 4 timmar och hann med både lite shopping och en mysig lunch i PUB-huset, jag köpte bl a en vit fin kruka som jag ska ha mitt olivträd i till sommaren.
Innan jag träffade Ewa var jag inne på den ljuvliga butiken Ambiance och pratade med söta Pia-Maria (en fd kollega till mig som köpt butiken). Hon har dessutom 20% på allt i butiken just nu så jag ska nog tillbaka dit en sväng när jag bestämt mig vad jag ska köpa. Jag funderar på några lantliga kuddöverdrag med spetskant och två glasburkar i gammeldags stil från Ib Laursen. Hmm, jag får se, vi kanske kan ta en sväng förbi där i helgen?!
Bilderna är tagna från Ambiance hemsida, de vackra franska tallrikarna kommer in i butiken i mars. Då ska jag slå till på en tallrik och ha blockljus på!

Inga kommentarer: