fredag 12 december 2008

Jag är så tacksam...

I torsdags fick vår lille Noah åka ambulans till Astrid Lindgrens barnsjukhus. Han slutade andas i sin vagn och det var en fruktansvärd tur att farmor var med och upptäckte att något var fel... Allt gick som tur var bra och jag och Noah fick sova kvar på sjukhuset över natten för observation. Detta är utan tvekan den största rädsla jag någonsin upplevt och bara tanken på att förlora vår bebis får mina ögon att tåras. Jag är så oerhört glad och tacksam att allt gick bra och att vi får ha vår son hos oss. Lille Noah, mamma älskar dig över allt!!!

"Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden"

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad är det jag läser! Fy vad hemskt!!!
Vilken TUR att allt gick bra, förstår din oro! Men vad var det som var fel, varför slutade han andas?

Mina bekymmer blev helt plötsligt små när jag läste det här!!

Hoppas att ni alla tre mår BRA nu och får en mysig tisdag!

Puss och Kram