fredag 14 november 2008

Rusk och spöregn!


Idag har jag varit och spontanlunchat med Malin (förutom att jag har varit ute i regnet och gått i över två timmar med vår lilla prins som bara gallskrek imorse, han somnade naturligtvis direkt i vagnen och jag fick rejält med motion). På lunchen hamnade vi på vårt stammisställe som har supergoda pastasallader, jag åt en med parmaskinka och kyckling! När vi skulle gå sprang jag på min kollega (och vän) Ewa som jag var tvungen att babbla lite med för att få en uppdatering om vad som händer på jobbet, och det var en hel del! Efter det slank jag in på en av de mysigaste inredningsaffärerna på Drottninggatan och njöt av allt fint de hade fått in. Jag fastnade för First Aid-lådan som är kanonbra att förvara lite plåster och annat i. Jag köpte även en liten ljusstake och ett jättefint hjärta med pärlor som jag ska ta till landet! Mammaledig = shopping, undra hur länge mina mammapengar räcker egentligen...spargrisen börjar så smått sina men åh vilket underbart liv;-)

Inga kommentarer: