torsdag 13 november 2008

Meeting up with the girls!



Idag har jag varit och lunchat med Helene, Lotta & Malin, supermysigt, på min önskelista står en stående lunch i veckan med girlsen, ett smidigt sätt att hinna ses när allas agendor för det mesta är väldigt fulla! Noah fick sin första pava vin av tjejerna (och Malin Wi), en flaska fint portvin som ska lagras tills Noah fyller 20, riktigt coolt! Då hoppas jag att vi "ärtiga" tanter får lov att smaka en liten sipp..hihi :-) Hellan hade dessutom virkat en superfin liten häst till Noah som jag fullkomligt älskar! Vilken talang, om jag någon gång öppnar en gårdsbutik ska jag beställa små virkade gosedjur från henne som jag kan sälja i butiken. Efter lunchen var jag in till en hantverksbutik och köpte diskmedel med ljuvligt god äppledoft och dessutom väldigt snygg flaska!
Imorrn är det helg igen, jag fattar inte var tiden tar vägen... På lördag ska vi bruncha med Växjögänget, Hellan och Malin ska också med! Våra englandsvänner Lina & Gary är i Sverige över helgen och det blir trevligt att se dem igen! På söndag ska jag och min lilla underbara familj ut till Hässelby, den tjej vi köpte barnvagnen av har sålt sitt hus och rensat ut en massa bejbigrejer som vi ska få (om vi nu får in mer grejer i lägenheten):-)
So long friends!

Inga kommentarer: