onsdag 10 september 2008

Ekförbud!

Äntligen har vi sålt den gamla trista ekbyrån som vi hade i hallen...jag la ut blocket och vips på några timmar var den betald och hämtad. Nu kommer det inte in en endaste liten ekpryl innanför dörrarna, jag vill ha allt i vitt vitt vitt!!! I helgen ska vi åka till IKEA och köpa en stor vit byrå och ställa i hallen.

Det är verkligen en riktig lyx att jobba halvtid som jag gör den här sista veckan innan två veckors ledighet! Jag hinner komma hem, sova en timme och sen få en massa tid över för att planera hur vi ska göra om här hemma för att få det så mysigt som möjligt inför den lillas/lilles ankomst :-) Medan jag njuter av att stöka håller Mathias på att bli tokig (men det där snacket om att man boar när man är gravid stämmer VÄLDIGT bra).

I helgen var vi ute på landet och slog igen för vintern, Mathias tog upp båten och sen hade vi stor kräftskiva i glasverandan (jag glömde kameran hemma). I söndags kollade vi på "Into the wild", en speciell men riktigt bra film!

Ikväll kommer äntligen vår nya diskmaskin, slut på att skvättande i diskhon!

Inga kommentarer: