tisdag 29 april 2008

Leilas underverk!












Idag fick jag min efterlängtade kokbok "A piece of cake" av Leila, den är bara helt fantastisk! Jag har haft feber i ett par dar och var hemma idag för att bli ordentligt frisk men när jag fick hämta min nya kokbok kändes allt genast mycket roligare! Jag testade hennes recept på en rosmarinfocaccia, ett bra val och somrigt alternativ till middag en strålande dag som idag.

Jag vill helst av allt baka vidare men jag ska spara mig lite till helgen när vi åker till landet för att överraska med lite fika. Vi kommer att vara hela helgen för att måla vårt blivande lantkök, mycket jobb men det kommer att bli skönt när allt stök är klart.

Nu vankas det glassköp nere på "Svenska Glasshuset" som ligger ett stenkast från oss!

Kram på er

Inga kommentarer: