fredag 28 mars 2008

Äntligen fredag!

Nu börjar helgen närma sig, härligt!!! Det ska bli riktigt skönt att få sova ut på morgnarna och bara ligga och dra sig och kolla morgonsoffan på 4:an. Jag blir dessvärre bara tröttare och tröttare om kvällar och morgnar och ska passa på att vila ut mig ordentligt i helgen (låter jag som en panchis? Jag känner mig iaf som en ;-)). Ikväll kommer Malin, Malin, Sanna & Helene hem till mig och myser framför Let´s Dance, det var ett tag sen vi sågs allihopa så det blir trevligt att catcha up lite gammalt skvaller ;-) Imorrn bjuder söta Lotta på middag, jag har inte hunnit se hennes och kärlekens lya än så det ser jag verkligen fram emot. Det har även tisslats om utgång men vi får väl se om jag pallar en natt i vimlet i mitt "tillstånd"..fniss.

Ha en riktigt lovely helg!

Kram M.

Inga kommentarer: