tisdag 26 februari 2008

2-års firande av vår kärlek!

Igår hade jag och M varit tillsammans i 2 år, tiden går fort när man har roligt ;-) När jag kom hem var det paket-letning, jag fick springa runt i lägenheten och leta efter lappar med ledtrådar och hittade tillslut det första paketet med en marinblå morgonrock i, supergosig och jättefin i microfleece! Det andra paketet hittade jag med ledtråden "gamla möbler" och paketet låg under mammas gamla rottingfåtölj. I paketet låg två superfina påslakanset i satin som jag verkligen önskat mig. De var vita med svarta rosor med blad på, stilrena och superlena. Resten av kvällen mös vi i soffan och åt hemmagjorda räkmackor, min favorit!

Nu ska jag iväg och luncha med Malin, sen ska vi förbi inredningsbutiken Ambience som ligger granne med mitt jobb:-)

Kram & ha en underbar dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!! Vilken sambo du har.. wow vilka fina presenter!
Önskar Er all lycka!

Hälsa Malin så gott! (antar att det är Wåhlan?!)

Ps. När kommer ni upp?? hihi

KRAMISAR